03 januari 2007

SERVICE MESSAGE (translation on request)


DIENSTMEDEDELING


(A.K.A. persbericht Wink)


2 januari 2007, Zwitsersewallen, 0-8envieftig

Hooi!


Allereerst alle bezoekers een goed tweeduizend en sieben toegewenst, en de beste wensen natuurlijk!


Maar to the point, het betreft hier immers een dienstmededeling...

Zoals degenen van jullie die vandaag aan het werk waren misschien al gemerkt hebben werk ik niet meer bij dah Postbank. Dit schijnt volgens Pieter (The Builder) Bouwer te danken te zijn aan mijn boven het afdelingsgemiddelde liggende frequentie van te laat komen (Waha). Zeg maar iets van vijftig keer de laatste maanden Razz. Dit is dan weer te wijten aan "mijn motivatie", dan wel het ontbreken ervan Razz.
Ik heb sinds ik dit schooljaar niet meer studeer praktisch full-time op e-mail gewerkt. In die tijd ben ik er opnieuw achter gekomen wat ik altijd al dacht. Ik ben niet geschikt voor kantoorwerk. De hele werkdag op een bureaustoel hangen met je reet onderwijl op een toetsenbord rammende is nooit een streven van mij geweest.

Hiermee wil ik jullie natuurlijk niet afvallen. Ik heb het zelf lang genoeg (part-time) met het grootste plezier gedaan. Ik ben ook nog steeds van mening dat het een ideaal bij-baantje is! (Dus nieuwe collega's; veel plezier! Maar dames let wel op Merlijn en z'n camera-telefoon Razz)

De laatste tijd begint het echter te kriebelen. De laatste drie jaar eigenlijk al. In principe had ik al jaren geleden bij de politie willen solliciteren. Hierbij werd ik echter belemmerd door mijn ogen. Zoals jullie wel weten droeg ik tot voor kort een bril. Na m'n refractieve behandelingen van nu bijna twee maanden geleden kom ik eindelijk weer in aanmerking. Daar ben ik verschrikkelijk blij me, er zijn namelijk slechts weinig dingen die ik liever wil!

Hierdoor was ik niet meer zo gemotiveerd om te e-mailen. Vandaag is een en ander in een stroomversnelling gekomen. Hierdoor is het voor mij niet mogelijk gebleken om normaal van de afdeling en mijn collega's afscheid te nemen. Dit vind ik erg vervelend, dat mag duidelijk zijn! Daarom zou ik jullie graag via deze weg laten weten dat ik het met elk en ieder van jullie erg gezellig heb gedurende de anderhalf jaar die ik bij de Postbank heb doorgebracht. Alleen al vanwege alle nieuwe kennissen en vrienden die ik via deze baan heb opgedaan, ik weet dan ook nu al dat ik er nooit spijt van zal krijgen gewerkt te hebben op E-mail.

En dat is een fijn gevoel, geloof me!!


Het was een zwaar relaxte ervaring deze 18 maanden. Maar nu ga ik weer iets anders doen! Ik voel me nog steeds verbonden met jullie (mijn afdelingsgenoten Smile), ook al ben ik dan misschien geen collega meer van jullie.

Nogmaals ik vind het jammer niet op de afdeling een normaal afscheid van iemand heb kunnen nemen van iedereen.

Om iedereen toch een beetje een idee te geven wat er speelt zou ik willen vragen aan de forum gebruikers of ze de non-forumers zouden willen verwijzen naar mijn blog: road2rookie.blogspot.com . Hier staat een kopie van deze mededeling.

Trouwens, als je het leuk vindt, kun je op de voornoemde blog mijn doen en laten volgen! Het gaat vooral over m'n inspanningen om bij de politie aan de bak te komen. Sinds ik last kreeg van m'n rechteroog ben ik er niet meer mee bezig geweest maar ik hoop er nu weer wat intensiever mee bezig te kunnen en ook andere dingen aan de orde te laten komen! Nou dit wordt al een heel epistel zo te zien dus ik zal er maar wat een einde aan gaan breien..

Nog een laatste ding, een afscheid is natuurlijk niet compleet zonder een inname van drank en THC Wink Het is dan ook mijn intentie om een zogenaamd 'feestje' te geven. Of het een BreeK de WeeK of juist een weekendfeestje wordt weet ik nog niet. We moeten maar even zien wanneer de meeste mensen kunnen. Ik laat binnen een paar dagen meer horen!!

Nou mensen ik zal dit gaan posten en hoop nog heel veel van jullie te horen!!! Oja ik hoop jullie niet tegen te komen in mijn voorlopige, wellicht, toekomstige baan; als beveiliger bij de Dienst Justitiële Inrichtingen (aka cipier) hehe.


Avé en tot snel!,,



Arne

1 Comments:

Blogger Paradise Driver said...

Its been almost 3 months since your last post. How is your police training going?

7:02 p.m.  

Een reactie posten

<< Home